Wellington

19 oktober 2019 - Lower Hutt, Nieuw-Zeeland

Vandaag van Foxton beach naar Wellington gereden. Even naar de stad geweest en dan even door gereden naar de camping in Lower Hutt.

De camping is mooi, maar ligt midden op een industrie terrein. Van wandelen vanuit de camper komt niks. We zijn lekker uit eten geweest in Petone. Ook weer een dorpje in de buurt. We hadden een leuk restaurant gevonden, maar we kregen te horen dat we voor 18:00 uur weg moesten wezen, het restaurant was voor de avond volgeboekt. Het was 16:00 uur, dus tijd zat. Het blijkt dat de All blacks, het nationale rugby team, een wedstrijd moest spelen tegen Ierland. Dan blijft niemand thuis en zijn alle cafe's volgeboekt en versierd, Het lijken wel Hollanders. Morgen maar eens kijken waar de ferry vertrekt, dat is mij lang niet duidelijk. Ik kan beter morgen uitzoeken als dat we overmorgen om 09:00 uur de boot missen.

O ja, wij willen iedereen bedanken voor alle leuke reacties. Het zijn er zo veel dat we niet overal op kunnen reageren. Maar door het aantal reacties, blijven wij gemotiveerd om te blijven schrijven.

1. Froukje:
    19 oktober 2019
    👍🏼👍🏼
  2. C van Driel:
    20 oktober 2019
    Ja, doorgaan hoor met vertellen. Ik leef mee en geniet van de foto's.