Singapore

2 oktober 2019 - Singapore, Singapore

Gisteren om 05:30 uur eruit.

Na een slechte en korte nacht waren wij elke keer wakker.

Michiel zou on de wegbrengen naar Schiphol.

Rekening houdend met de dinsdag morgen spits zouden we om 07:00 uur wegrijden.

Eer uurtje rijden moet te doen zijn.

Toen kwamen er een paar boeren op het idee om met hun trekkers naar den Haag te rijden.

Bep en ik durfden de gok niet te nemen dat alles rustig en voorspoedig zou verlopen.

Michiel heeft ons in Almere op de trein gezet. De trein van 07:30 en om 08:05 uur op Schiphol.

Achreaf gezien had Michiel ons makkelijk naar Schiphol kunnen brengen. De drukte viel mee.

Na alle formaliteiten (en wachten, veel wachten), konden we om 10:45 uur boarden en vertrokken we met 6 minuten vetraging.

Pfffffff wat een rot eind vliegen, 12uur en 5 minuten van Schiphol naar Singapore.

Enfin we hebben het gered, 05:05 lokale tijd stonden we weer aan de grond in Singapore.

Gelukkig mochten we weer wachten, immigratie formulieren invullen, paspoort controle, bagag ophalen en douane check.

De taxi stond al te wachten op "Mr Christiaan de Wit and Party", een half uurtje later werden we afgeleverd in het Hotel.

Na het inchecken zijn we eerst maar eens gaan bijslapen.

Vanmiddag om 13:30 lokale tijd werden we weer wakker, douchen en koffie.

Morgen weer verder met mijn blog, ben nu veel te moe om verder te gaan.