woensdag Cold coast. Donderdag Brisbane.

10 oktober 2019 - Brisbane Forest Park, Brisbane, Australië

Vanmorgen half negen vertrokken naar de Gold Coast om Janette , mijn nicht te ontmoeten. Ik heb haar voor het laatst gezien in 1997,  dat is 22 jaar geleden, het was een warm weerzien letterlijk en figuurlijk. We zijn naar Kingscliff gereden  want Jannete wil daar gaan wonen. We hebben daar allemaal loten gekocht om een huis te winnen, het kost maar 1,2 miljoen aus dollar. Best grappig want wij kopen nooit lootjes, maar ja alle Aussies gokken, dus zijn wij door ook een beetje door aangestoken. Daarna zijn wij heerlijk gaan eten, een restaurant aan het strand, een beetje gewinkeld en toen Jannette weer terug naar huis gebracht. Maar anderhalf uur hier vandaan, afstanden zijn hier niks.

Vandaag naar Brisbane geweest, wat een geweldige stad. Midden door de stad loopt de Brisbane river, met daarlangs een strand, een regenwoud en aan de andere kant een shopping centre. Lekkere ijsjes en gebak hebben ze daar ook. Morgen vroeg vliegen we naar New Zealand, 1 nacht in een hotel in Auckland, daar de volgende morgen de camper oppikken, en daarna het land onveilig maken.

1. Gertie Gabriël:
    10 oktober 2019
    Wat heerlijk Bep dat jullie zo genieten. Ik ben net klaar met zwemmen en zit met Inge en Bertha naar je foto’s te kijken
  2. Michiel:
    10 oktober 2019
    Morgen gaat het echte backpacken beginnen! Veel plezier bij de kiwi’s!
  3. C van Driel:
    10 oktober 2019
    Weer een nieuwe uitdaging aangaan: met de camper door Nieuw Zeeland. Heerlijk.
  4. Truus:
    11 oktober 2019
    Uit een regenachtig Zeewolde,de Herfst is echt begonnen. Een Groet. Fijn dat jullie zo genieten. Leuk de verhalen en foto's
  5. Margreet:
    12 oktober 2019
    Ziet er geweldig uit .wil zo bij je in het zwembad duiken.wat een prachtige natuur daar. Fijne reis verder. Liefs van ons. Bert margreet
  6. Kootje:
    13 oktober 2019
    Dat is echt genieten, mooie, leuke foto,s . Chris die hoed staat je goed,je bent nu
    een echte aussi. Nu begint het echte avontuur met de camper, spannend veel plezier. Groetjes van ons.