Singapore

3 oktober 2019 - Singapore, Singapore

Het is nu 06:00 uur 's morgens. We hebben al een kop thee op en zijn wakker vanaf 03:00 uur.

Bep probeert nog wat te slapen terwijl ik wat foto;s uitzoek.

Gisteren gezellig gegeten bij een lokale pub, tegenover het hotel. Bep had iets met zalm en verry spici aardappelen.

Ik had een lokaal gerecht, kip in een krokant jasje op een Brusselse wafel en een gebakken ei erboven op, Daarbij een overheerlijk sausje (ik moest eventjes aan Siem denken) onze sausjes specialist.

Vandaag maar eens vragen bij de lokale reisagent wat te doen. Er is teveel om in een dag te bezoeken, dus we moeten keuzes maken, pfffff wat een luxe. Ik ga no maar even liggen en daarna douchen en ontbijten.

1. Michiel:
    3 oktober 2019
    Stelletje feestbeesten! Je moet s nachts slapen!
    Veel plezier vandaag!!!
  2. C van Driel:
    3 oktober 2019
    Wat leuk in Singapore. Ik ben er meerdere malen geweest vanwege Joen. Hij woont aan de Riverside Road. Ik vind S. heel leuk. Je hebt gelijk: er is zoveel te zien. Dat lukt niet in korte tijd, maar je krijgt wel een algemene indruk.
  3. André de Roode:
    4 oktober 2019
    Zo te zien hebben ze ook door last van hoog water gehad, dat schip dat gestrand is op die drie torenflats. Veel plezier.
  4. John en Jos:
    4 oktober 2019
    Hallo, ik kreeg hem doorgestuurd van Jos, leuk om jullie belevenissen te lezen.
    mag ik het ook doorsturen naar de Boekaniers ?
    veel plezier nog en tot over 2 maanden.
    John
  5. Bep en Chris:
    8 oktober 2019
    Hoi John, ja zeker dat is geen probleem leuk toch.je kan ons vinden onder chrisenbep.reislogger.nl
  6. C. Both:
    4 oktober 2019
    Super om jullie fantastische reis op deze manier te volgen.
    Heel veel plezier !!!!!!
  7. Cis:
    4 oktober 2019
    Via John van MHT Almere kunnen wij je nu ook volgen. Leuk hoor.
    Als je wat uitgerust bent lekker op avontuur gaan hoor! Je bent niet voor niets zo'n eind weggegaan.
    Heel veel plezier!
  8. MARIUS KOK:
    7 oktober 2019
    heel veel plezier en wij kijken al uit naar de volgende blog