Morgen weer naar huis.

24 november 2019 - Regents Park, Australië

Zondag 24 november

Zondagavond 20.00 uur, voorlopig laatste verhaal vanuit Brisbane bij Syd en Annette.  Gisterenmorgen eerst maar een lekkere duik in het zwembad genomen. Na het ontbijt, kwamen er nog wat familieleden koffie drinken, met gebak natuurlijk, en om afscheid van ons te nemen. Daarna nog gezellig een half  dagje op stap geweest met z'n vieren, naar de Brisbane River. We zijn naar een prachtig park geweest, direct aan de de rivier, genaamd Colleges Crossing. Er waren veel mensen aan het zwemmen, aan het Kanoën en aan het bbq-en. Super goed hoe dat hier gaat. Verder stonden er in het park heel veel speeltoestellen en toestellen om te trainen, en alles ziet er perfect uit. We hebben het hele park rond gewandeld, want we hadden afgesproken om 's avonds uit eten te gaan, dus een beetje beweging was nodig. Alhoewel we soms wel 2 a 3 keer per dag hier in het zwembad rondjes zwemmen. 's Avonds zijn we naar een restaurant in de stad gereden waar we heerlijk hebben gegeten, we konden geen pap meer zeggen. Daarna terug naar huis waar we een Videoband van vroeger hebben zitten kijken. Op de video was oa mijn ome Douwe, de broer van mijn vader, en de rest van de familie te zien.  Zij maakten vroeger filmpjes met cassette banden voor de rest van de familie, in Holland. Nou dat was lachen hoor zo komisch. Toen was het tijd om naar bed te gaan.

1. C van Driel:
    24 november 2019
    Een heel goede terugreis en thuiskomst. Het is momenteel zondag 12.00 uur en de temperatuur is 7 graden. De zo'n schijnt wel.
  2. John Banen:
    24 november 2019
    Jammer dat het er op zit maar jullie kunnen terug kijken naar een mooi avontuur. Fijne reis terug naar huis. John en Mirjam.
  3. Bernie.berends:
    24 november 2019
    Prachtige mooie verhalen en foto's. Goeie terug reis,en mooi weer
  4. Jan Lucas Hoekman:
    24 november 2019
    Heel mooi verslag van jullie reis ,wat betreft de situatie hier weinig gemist denk ik twee maanden slecht weer , tot volgende week Jan Lucas
  5. Wies van Buren:
    25 november 2019
    Het was een mooi reisverslag zeg, een goede reis terug en tot gauw Bep bij de K& M!
  6. John en Jos:
    25 november 2019
    Jammer dat jullie alweer terug komen, we zullen jullie reisverslag en leuke verhalen gaan missen.
    Wij wensen jullie een goede terug reis en zien jullie weer gezond en wel bij de club.
  7. Margreet:
    26 november 2019
    Lieve bep en chris. Veel plezier op de terugweg. Fijn om jullie straks weer te zien.😍🌺🙋‍♂️🙋‍♀️