In Brisbane

5 oktober 2019 - Forest Lake, Australië

Volgens schema precies op tijd geland.

Geen problemen met de douane, alhoewel zij zeer streng zijn verliep alles vlotjes.

An en Syd stonden op de luchthaven al te wachten.

Na een ritje naar hun nieuwe huis, hebben we nog wat gedronken, An heeft om 22:00 uur nog eieren met ham staan bakken.

Daarna nog een tijdje met elkaar zitten praten en om 01:00 's nacht naar bed, ik was redelijk op moet ik zeggen.

Vanmorgen werden wij om 10:30 wakker, ik heb in tijden niet zo goed geslapen.

Eruit douchen en een lekker ontbijt, verzorgd door An.

Het lijkt wel vakantie, ha, ha, ha.

Daarna kwam er het een en ander op visite en hebben we verhalen van 22 jaar geleden opgehaald. Super gezellig.

Ik begrijp dat we weer moeten eten, dus morgen verder, zal ik ook wat foto's van de locatie hier bijvoegen, want daar is niks verkeerd mee.

1. Gertie Gabriël:
    5 oktober 2019
    Het klinkt als een super begin van jullie vakantie👍🏽👋🏼
  2. 🌸Willemien:
    Echt vakantie. Geniet er samen van. 😘
  3. C van Driel:
    6 oktober 2019
    Het is een feest om te lezen. Herinneringen ophalen zijn dierbaar en ik hoor iedereen al zeggen, waar blijft de tijd.
  4. André de Roode:
    Het is duidelijk............ nu is de vakantie echt begonnen. Vanochtend even met de Koi's gesproken dit zijn toch wel aardige Aziaten, hoewel........ ze hebben wel een grote bek!