Australië 2022

28 september 2022 - Zeewolde, Nederland

Afgelopen maand geboekt.

Dit keer onze vakantie van 2019 nog maar eens dunnetjes overdoen.

In plaats van Singapore maken we nu een stop over in Dubai.

Daar blijven 5 dagen de boel onveilig maken.

De voorpret is begonnen.

Vaccinaties halen, visa aanvragen, internationaal rijbewijs ophalen en koffers pakken.

Nog even wachten en dan....... Australië here we come.

1. Froukje:
    29 september 2022
    Heerlijk, alleen het idee al, wij wensen jullie een fantastische tijd, herinneringen maken is het beste wat er is, geniet en kom heelhuids weer thuis🥰🫶🏽
  2. Henco en Jenny:
    Eerst maar genieten van de voorpret, ook leuk!
  3. John Banen:
    29 september 2022
    Gaaf hoor, nu genieten van de voorpret en in daarna van de vakantie zelf. Wordt weer een heel avontuur en ik lees graag mee en kan zo de "MHG Almere groep" op de hoogte houden. Heel veel plezier. ✈️🦘☀️
  4. Bernie.berends:
    Erg leuk ,ja voorpret ,en dan napret .een reis volgen ,ja graag .maar waar jullie naar toe gaan ,dat zal bij mijn niet gebeuren ,ik wil wel.maar wegens mijn gezonheid ,blijf ik korter bij huis ,en dat is Seefeld .,mitterwald ,garmisch.en onze vrienden .bedankt voor het meelezen ,
  5. C van Driel:
    29 september 2022
    wat fijn dat jullie in de gelegenheid zijn om deze fantastische reis te ondernemen en ik weet zeker dat jullie van elke dag tenvolle genieten.